Monday, March 12, 2012

Casu je v posledni dobe opravdu malo, rodina, prace a trading k tomu vsemu, den mam opravdu nabyty. Dnes rano pri pravidelnem behu po promenade kolem more jsem si uvedomil jaky ohromny vliv na psychickou pohodu ma pravidelne ranni cviceni (30 min beh). Zacatkem toho roku mi na facebook prisla reklama z amazonu na 7 HABITS OF HIGHLY EFFECTIVE PEOPLE, kniha kterou mi ji v minulosti doporucili znami, take na kurzu managerskych dovednosti. Zprvu jsem si rikal dasli motivacni kniha na kterou nebudu mit cas (v kindlu se mi jich povaluje jiz pekna sbirka, rozectenych samozrejeme) ale nakonce jsem zakoupil audio verzi. A nelituji ani trosku a vsem vrele doporucuji.A ted zpet k obchodovani, dnesni den by se dal nazvat linym. Linym forexem. Prilezitost kterou jsem si dnes vybral na EURGBP by se dala nazvat navrat do range, cena nejprve rano navstivila patecni low od ktereho se odrazila a line se vydalla k hornimu extremu, zamer byl vstup short na pateccnim high s cilem nekkde uprostred range, coz nabizelo kolem 30pip profitu. vstup kolem 14:30 se zamerem ze se kupujici vycerpaji ke konci seance a dojde k navratu ceny do range. Bohuzel se tak nestalo a zaviram obchod po zhruba hodine s 10pip ztratou.

No comments:

Post a Comment