Thursday, March 1, 2012

Pri cteni xman na idnes.cz, doslo na Tim Ferriss blog, clanek ve smyslu podivejte se jak tenle typek zbohatnul na jednoduchem napadu, proste  mi to nedalo a pustil jsem se do cteni jeho knihy. A muzu rict ze stoji opravdu za to, na recenze ci shrnuti bohuzel nemam cas. A co to ma spolecneho s tradingem? Pro me spoustu. V posledni dobe se potykam s problemem jak udret pozornost, jak behem seance neodbihat k facebooku, jen na chilku ale pravidelne kazdych 15min, k chatu, twitteru, k prohlizeni emailu, a sledovani co je novehho na traderskych forech a webech. Tento probemicek jsem uz prisel pred rookem, napsal jsem si ho do obchodniho planu jako NO - NO. Proste se mi pri tydenim review svych obchodu jednouse potvrdilo, ze mnoho z potencialne dobrych obchodu skoncilo na SL si nule a to diky spatnemu managementu. Pricinou spatneho managementu byla ztrata koncentrace a roztekanost, v kritickem momente jsem proste cetl nejaky "skvely" prispevek na foru od uzivatele ktereho ani neznam, nevim zda je uspesny opravdu ci je to jen zdani z fora nicmene mi zvedavost neda a musim si precist kazdy prispevek. Samozrejme jsem si toho vedom, a tak vetsionu po nejake drsne ztrate se mi jako zazrakem vrati koncentrace, ucet opet zacne rust a ja jako spravny human being zacnu opet slevovat ze svych kriterii. Tim nicmene poskytuje skvele rady jak bojovat s modernim informacnim sumem, jak se soustredit na dulezite veci, atd atd. Doporucuji vsem co se potykaji se stejnym fenomenem. Prikladam screen obchodu ktery, mel byt zavren v krasne plusu, do ktereho jsem dle sveho planu pridaval spravne az do kritickeho bodu ale nakonec zkoncil ztratou.

No comments:

Post a Comment