Tuesday, April 3, 2012

Exit strategie v praxi

Vcera jsem se rozepsal na tema vystupy no a dnes tu mame krasne priklady jak rizeni vystupu a rizika rozhoduje o o tom jak velka cast potencialniho profitu skonci na uctu a jak velka cast naseho uctu zkonci na ucte nekoho jineho.

Trade c1 long spec na rychly break out, vymenteni SL neco lehce pres 10pip zisk, nabidnuto az 15 na ucte konci jen 7.

Trade c2 pekne i kdyz ponekud sirsi Supply PT 15pip tak jako v prvnim pripade nezaviram na PT a koncime na SL zisk 0


Trade c3 pekny supply, risk 7pip potencial 30pip zaviram s 40pip.
Vsechny vstupy realizovany s ohledem na PA na GBP a EUR. At se dari.

2 comments:

  1. Wow – v krátkom časovom odstupe som narazil už na druhý tradingový blog, ktorý je pravidelne aktualizovaný.

    Ten článok o Exit strategy vyzerá zaujímavo. Bude to však chcieť viac času na preštudovanie.

    V každom prípade ťa už mám v čítačke RSS :)

    Musel som si vyrobiť OpenID, aby som sem mohol pridať komentár. OK – do budúcna sa mi môže hodiť ...

    Drž sa,
    Viktor

    ReplyDelete
    Replies
    1. diky za pozitivni ohlas, Exit strategy stoji za precteni original od Lance, je free a vystihuje podstatu veci, exit strategy by mel mit kazdy sitou na miru svemu stylu, systemu obchodovani a psychologickemu profilu. At se dari.

      Delete