Sunday, April 15, 2012

Zacatky a prvni blog na fxstreet.cz


Trocha nostallgie, zacatky zacatkem roku 2010

Zdravim opet, ted jiz s obchody co jsem udelal zacatkem unora. Puvodne jsem chtel nejdrive pridat neco o tom jak jsem se k obchodovani dostal, ale vcera jsem se nejak na toto tema rozepsal a jeste clanek nedokoncil.
Ve zkratce o zpusobu jakym obchoduji. Mam rad jednoduche veci a tak k obchodovani vyuzivam pouze S/R zony neboli supply and demand zones. Cilem je identifikovat na grafu oblasti s velkou pravdepodobnosti nerovnovahou nabidky a poptavky a vyuzit
je. K vyhledavani oblasti pouzivam metodiku kterou se stale ucim od jednoho uspesneho tradera s kterym jsem mel moznost se osobne take setkat na ITC v Barcelone v roce 2008.

Dale take predesilam ze obchoduji maly ucet, obchouji zatim jen majors prevazne EUR, CHF, GBP a JPY, snazim se riskovat ne vice nez 1% na jednotlivy obchod coz mi dava 20Euro max SL a odpovida max 40pip SL na 5k lot. Ke vstupu do obchodu pouzivam limit ordery a vstupu planuji predem na vyssich TF a upresnuji na 15M TF. Pro to aby byl vstup platny pouzivam jednoduche pravidlo ze prvni PT musi byt alspon 3 krat SL. K obchodovani pouzivam Oandu napojenou na eSignal on demand platformu.

A ted uz ke konkretnim obchodum:

Prvni uspesny obchod po serii tri ztrat. Prubeh  obchodu viz foto. Jednalo se o buy CHFUSD

A zde prubeh obchodu
Obchod byl uspesny nicmene: Spravny byl vstup presne podle metodologie, vstup na 1.0500 SL na 1.0475 TP na 1.0552 nicmene TP jsem dal prilis maly a to predevsim z obavy abych utrzil alespon neco po serii ztrat. TP byl puvodne na 1.0600 kam by take trh dosel coz by odpovidalo take minimalne 1:3 RRR.
Dnesni obchod GBPUSD stale otevreny long s TP na 157.00

Jediny komentar/: je tento level stale platny? Pravdou je ze tato otazka mela byt jiz zodpovezena pred vstupem do obchodu.
Jinak foto pracne edituji v MS paintu coz neni zrovna nejprofesionalnejsi pristup tak se omlouvam za kvalitu.Pokud byste mel nekdo lepsi reseni prosim dejte mi vedet urcite by mi to velmi pomohlo a urychlilo praci.
11/02  obchod GBPUSD uzavren na TP 1.5695 poctivé dodržení plánu se vyplatilo plus 115pips.

2 comments:

  1. ahoj Jendo, screeny jsou čitelné pouze díky zoomování v prohližeči, koukal jsem do jiných příspěvků a tam ti funguje otvírání z náhledu do většího rozlišení bez problému. Pro úpravu a popis grafů používám snagit editor, myslím, že na financik.cz vyšel dokonce článek k tomuto typu SW a v diskuzi doporučovali uživatelé i jiné programy, zkus se tím probít.

    Přeji jen kvalitní s/d zóny do nového týdne :-)

    ReplyDelete
  2. diky za poznamku, pouzivam scrennpreso ale skoncila trial, jj zrovna dnes jsme o tom premyslel jak to vylepsit pac prvne dam screen pak edit v paintu nakonec upload je to zbytecne komplikovane mrknu na to. diky uvidime jak nadchazejici tyden sleduji jen eur a gbb a cros.

    ReplyDelete